Externe partners

Basisschool De Kimme werkt samen met verschillende externe partners:

Het schoolbestuur SKPO

Onze school valt onder het bestuur van de Stichting Katholiek en Protestants-christelijk Onderwijs Eindhoven en omgeving (SKPO). Meer informatie over het schoolbestuur kunt u vinden in onze schoolgids en op de site van de SKPO. De SKPO is te bereiken op het volgende adres:

Vonderweg 12
5616 RM Eindhoven
tel.: 040 – 259 53 20
fax: 040 – 259 53 21

Nieuwe externe vertrouwenspersoon SKPO
Vanaf 1 april werken we bij SKPO met twee externe vertrouwenspersonen van De Vertrouwenskamer: Eveline Voncken-Evertz en Kim Baesjou. Vertrouwenspersonen kunnen met je sparren en je adviseren of begeleiden op twee gebieden, namelijk omgangsvormen en integriteitskwesties. Je kunt hen benaderen in het kader van de klachtenregelingen die SKPO hanteert voor medewerkers en voor ouders. Ook kunnen ze ondersteunen in het kader van de Meldregeling misstanden en inbreuken. Deze regelingen en ook de Integriteitscode van SKPO vind je op de website skpo.nl/over-skpo. Hoe het werkt als je contact opneemt met De Vertrouwenskamer op de website met uitlegfilmpje: devertrouwenskamer.nl.

Klachtenregeling:
Heeft u een klacht over de school en wilt u weten wat u dan moet doen. Klik dan hier voor de klachtenregeling.

Openbare bibliotheek

Basisschool Tweelingen werkt samen met de Openbare Bibliotheek Eindhoven.
Op beide vestigen is een schoolbieb aanwezig.
Wilt u meer informatie over schoolbieb of over boeken lenen?
Op de site van de
Openbare Bibliotheek Eindhoven vindt u meer informatie.

Wij-Eindhoven/ Jeugd- en gezinswerker

Met het Wij-Eindhoven biedt mensen ondersteuning op het gebied van:
  • werk en inkomen
  • zorg en opvoeding
  • huishouden en klussen
  • vervoer (mobiliteit)
  • wonen en ontmoeten

Wanneer u een vraag heeft en er zelf of samen met andere niet uitkomt, kunt u terecht bij het Wij-team in uw wijk. Binnen de school zijn ook mensen van het Wij-team actief betrokken. Zij nemen deel aan het zorgoverleg en dienen als aanspreekpunt voor de school wanneer er zorgen worden gemaakt over kinderen of gezinnen.

Wilt u meer informatie over WIJ-Eindhoven kijk dan op de site van WijEindhoven of bel met (040) 2388998. Op maandagochtend rond 8.45 is er meestal een medewerker van het Wij-team aanwezig op school aan de Planetenlaan, waar u terecht kunt voor het stellen van vragen of het maken van een afspraak.

Jeugdgezondheidszorg

Onze school werkt samen met het team Jeugdgezondheidszorg van de GGD. Dit team bestaat uit
een jeugdarts, jeugdverpleegkundige, assistent en een medewerker gezondheidsbevordering.
In onze schoolgids vindt u meer informatie over de jeugdgezondheidszorg.

Heeft u overige vragen?

Kijk op de website
www.ggdbzo.nl/ouders

• Stuur een e-mail naar: mijnkindendeggd@ggdbzo.nl
    • Vermeld altijd de voor- en achternaam en geboortedatum van uw kind.
  • Of bel de GGD Brabant-Zuidoost via: 088 0031 414 op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17. 00 uur.