Week tegen pesten

Week Tegen Pesten - School en veiligheid
Wat is de Week Tegen Pesten?

De Week Tegen Pesten 26 t/m 30 september is een landelijke projectweek die Stichting School & Veiligheid ieder jaar in de vierde week van september organiseert. De week staat helemaal in het teken van, je raadt het al: pesten. Er wordt speciaal voor deze week lesmateriaal ontwikkeld bij het thema van dat jaar.

Ook basisschool Tweelingen doet hieraan mee! In elke groep wordt aandacht gegeven aan het thema . Vraag uw kind eens welke activiteiten ze in de klas hebben gedaan en praat thuis ook eens over het onderwerp.

De slogan van de Week Tegen Pesten 2022 is ‘Grapje! Moet toch kunnen?!’. Samen zorg je voor een gezellig en veilig groepsklimaat. Een groep waarin lachen en plezier hebben zorgt voor verbinding en betrokkenheid en een positieve norm zet. Door mee te doen aan de Week Tegen Pesten, maak je een goede start in het nieuwe schooljaar waarin je met elkaar zorgt voor een fijne en veilige school.