Nieuwe naam basisschool Tweelingen

Beste ouders/verzorgers,

Een nieuw gebouw was voor ons het moment om ook een nieuwe naam voor de school te kiezen. Vanochtend hebben we met elkaar ons nieuwe gebouw geopend. Wat fijn dat we dit samen met zoveel ouders en alle kinderen hebben kunnen doen.

Vanmiddag hebben we samen met alle kinderen de nieuwe naam van de school onthuld. Iedereen was natuurlijk heel nieuwsgierig naar de nieuwe naam.  Vanaf heden zal basisschool Tweelingen dan ook verder gaan onder de naam Basisschool De Kimme.

De Kimme betekent letterlijk punt op de horizon, oftewel een punt in de verte waar we met de kinderen naar toe willen werken. Voor ons staat het dan ook voor de ontwikkeling van een kind richting de toekomst, iets waar wij als basisschool natuurlijk iedere dag mee bezig zijn.

Wij zijn trots dat we deze naam vanaf vandaag met iedereen kunnen en mogen delen. Alle kinderen hebben vanmiddag ook een tasje gekregen met hierop onze nieuwe naam en logo. We hopen natuurlijk dat de kinderen dit tasje vaak gaan gebruiken voor bijvoorbeeld gymspullen.

Met vriendelijke groet,

Moniek van Rooij