Nieuwbouw basisschool Tweelingen!

Nu de herfstvakantie begint, willen we u graag vertellen over hoe het met de bouw van onze nieuwe school gaat. Zoals u heeft kunnen zien, is er de afgelopen maanden heel hard gewerkt om een mooi nieuw gebouw neer te zetten.

Vandaag is dan ook de oplevering geweest en is de aannemer zo goed als klaar met zijn werkzaamheden. Na de herfstvakantie gaan wij als team dan ook hard aan de slag om de school verder in te richten en klaar te maken voor de kinderen.

Vanaf 27 november 2023 zullen alle kinderen van basisschool Tweelingen en kinderdagverblijf Billies dan ook samen naar school gaan in onze nieuwe gebouw aan de Weegschaalstraat 1. Hiervoor moeten we nog een hoop doen en ook al onze spullen inpakken en verhuizen. Dit kost natuurlijk de nodige tijd want een school verhuizen en inrichten doe je niet op een dag.

De school zal dan ook gesloten zijn op woensdag 22 november, donderdag 23 november en vrijdag 24 november. Dit zijn de dagen dat wij daadwerkelijk gaan verhuizen zodat de kinderen vanaf maandag 27 november in het nieuwe gebouw kunnen starten.

De school is tijdens de verhuizing dus drie dagen gesloten, de kinderen hebben dan vrij. Dit is een dag meer dan op onze schoolkalender staat vermeld.

Na de herfstvakantie zullen wij u verder informeren over onze verhuizing, schooltijden en u alvast wat foto's laten zien van ons nieuwe gebouw.

We hopen u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd en wensen iedereen een fijne herfstvakantie.