Logopedie op school

Vanaf volgende week zal elke donderdag een logopedist, Lidwien van Reisen, op school aanwezig zijn. Lidwien werkt bij praktijk 'LogopedieTop' en zal bij ons op school deze praktijk één dag in de week gaan voortzetten. Zij zal naast behandelen ook advies kunnen geven bij twijfels of wanneer u meer informatie wilt over logopedie of de begeleiding van uw kind.

Donderdag 28 september a.s. zal Lidwien voor de eerste keer op school zijn op de Planetenlaan. Ouders die interesse hebben in haar begeleiding en dit alvast willen doorgeven, kunnen dit bij de groepsleerkracht van uw kind of bij onze intern begeleiders aangeven. U kunt haar ook zelf een mail sturen waarin u aangeeft interesse te hebben in logopedie voor uw kind: lidwien.vanreisen@logopedietop.nl

Zij zal aankomende donderdag proberen contact met u op te nemen.

Hier vindt u een kennismakingsbrief waarin Lidwien zichzelf voorstelt en haar overige contactgegevens te vinden zijn.