Kerstviering 2023

Kerstdiner
Dit jaar organiseren we weer een gezellig kerstdiner op donderdagavond 21 december van 17.00 tot 18.00 uur locatie aan Weegschaalstraat 1. Om 16.50u zullen wij de deuren openen.

Om er samen weer een fantastische avond van te maken, vragen we alle leerlingen om hapjes voor dit diner te bereiden. Het zou fijn zijn als u hierbij kunt helpen! Daarnaast nodigen wij de ouders uit om tijdens het kerstdiner samen te komen in de speelzaal onder het genot van een kopje koffie of thee, om samen het jaar af te sluiten.

De leerlingen hebben op 12 december een kerstbal ontvangen met daarop een verzoek voor 10 voor-, hoofd- of nagerechtjes. We willen u vragen om daar een passend gerecht op te schrijven en daarbij rekening te houden met de kinderen die halal eten. De kerstbal moet uiterlijk vrijdag 15 december weer terug in geleverd worden bij de groepsleerkracht.

Op woensdag 20 december mogen de kinderen hun eigen bord, beker en bestek met naam erop mee naar school nemen, zodat we donderdag op tijd de tafels kunnen dekken voor het kerstdiner.

Nog even alles op een rijtje:
  • 12 december: kerstbal mee om het gerecht in te vullen.
  • 15 december: uiterlijke datum voor het inleveren van de kerstbal bij de groepsleerkracht.
  • 20 december: tas meegeven met bord, beker en bestek, voorzien van naam, voor het kerstdiner.