Carnavalsviering 2024

't Kimmegats Carnaval komt eraan.

Donderdag 8 februari zal in het teken staan van: "Alles behalve een tas-dag in pyjama". Een gekke dag waarin alle leerlingen hun nodige spullen zoals eten, drinken, fruit en andere benodigdheden gewoon meenemen naar school  maar hiervoor geen tas mogen gebruiken. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een doos, een vuilniszak, een slaapzak of iets anders geks. We zijn benieuwd wat leerlingen kunnen vinden! Daarnaast mogen alle leerlingen ook in hun pyjama naar school komen voor een normale lesdag.

Vrijdag 9 februari mogen alle kinderen verkleed naar school komen. Dit hoeft niet verplicht te passen bij het thema van de school, maar dit kan alles zijn waarin zij zich prettig voelen. We vinden het leuk als zoveel mogelijk leerlingen verkleed naar school komen. We starten de dag met een open podium in de gymzaal. Alle klassen doen hier hun voorbereide klassenoptreden. Alle ouders zijn uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. We starten om 08.30 uur in de klas, maar zullen vanaf 08.45 uur in de gymzaal zijn voor de optredens. Ouders kunnen na het wegbrengen van hun kind direct naar de gymzaal lopen. Na de optredens vragen we de ouders om de school weer te verlaten zodat we de rest van ons carnavalsprogramma kunnen starten. Er zullen dan leuke activiteiten zijn tot 12.15 uur. Daarna start de vakantie voor alle leerlingen en kunnen leerlingen weer opgehaald worden.