leuk boodschappenpakket

Goedemiddag,

Vanaf morgen (donderdag 25 juni) kun je weer een leuk boodschappenpakket ophalen.
Dit keer is het 1 doos gevuld met allemaal houdbare producten. Morgen met het brengen van de kinderen en in de middag bij het ophalen van de kinderen staan wij klaar om de pakketen uit te delen. Het is wel fijn dat de ouders/verzorgers het op komen halen want het is voor de kinderen niet handig en veilig om op de fiets mee te nemen. 

Als laatste vraag ik u morgen bij het ophalen van de pakketten even rekening te houden met een wachtrij (binnen) want wij moeten de namen weer afstrepen. 

Alvast bedankt en tot morgen.

Team De Kimme